2009. május 12., kedd

Hogyan készül....

Hosszú hónapok óta ma először vettem ismét ecsetet a kezembe!

A gyöngyök teljesen háttérbe szorították a festést. Most megpróbálom a kettőt összeegyeztetni, mert bevallom már nagyon hiányzott, gondolatban sokszor festettem. Hetek óta tervezem, hogy ismét előveszem a festékeimet és az ecseteket, amiket egy ideje már a polc tetejére száműztem. A másik ok, ami miatt ismét festeni kezdtem, az, hogy Monának PIF ajéndékként egy képet ígértem. (Mona, remélem az új lakásban hagysz egy kis falfelületet nekem :-)

Ismét csak rendbontó leszek, és a saját magam inspirálására, elhatároztam, hogy közzéteszem, hogyan készül a kép. Az első lépésektől a befejezésig.

Tehát, ha kíváncsiak vagytok arra, hogyan készül Monának az ajándékom, nyomon követhetitek itt: Maya képei



1 megjegyzés:

Nikol írta...

Végignéztem a képeidet, nagyon szépeket készítesz. Mindig is irigyeltem azokat, akik nemcsak pálcikaembereket tudnak rajzolni.:D
Kíváncsian várom a kép végleges formáját! :)