2009. szeptember 7., hétfő

Az első gyöngyös évem / First year



Pontosan egy éve, annak, hogy elkezdtem vezetni a gyöngyös blogomat.

Nem sokkal előtte vettem meg az első doboz gyöngyöt. Sokáig  csak csodáltam,kerülgettem a boltban, gyüjtöttem a bátorságot, nézegettem a munkáitokat és végül elhatároztam nekem is kellenek ilyen ékszerek! Én is csodákat akarok művelni. Így visszatekintve erre az egy évre, látom ugyan a fejlődést, de tudom, hogy van még mit tanulnom.
Mindenkinek köszönöm, aki bíztat egy egy pozitív megjegyzéssel, annak is aki csak be be kukkant néha. De a legnagyobb köszönet az én türelmes drága családomnak jár, akik tolerálják a szenvedélyemet. A páromnak aki nem tud nekem nemet mondani, Gergőnek aki velem együtt örül egy-egy szép darab sikerének. Köszönet jár Ildikónak és Tibornak, akik nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy az ékszereim megtalálják a gazdáikat és Lillának, akit sikerült végre megfertőznöm :-) nem utolsó sorban, Arinak, aki megfejti a számomra érthetetlen mintákat is és leül néha velem fűzni:-)

Egy év alatt a rendszeres olvasóim száma már 82-re nőtt, a Google analitikám szerint 91 országból voltak kíváncsiak az ékszereimre. Ma délutánig 14387 látogató 24880-szor nézett be a blogomba :-) 

Mindenkinek köszönöm! 



4 megjegyzés:

kandy írta...

Drágám! Gratulálok és még nagyon sok örömöt kívánok a gyöngyeidhez! Fejlődni biztosan fogsz (határ a csillagos ég, tudod). De ha csak kedvedet leled bennük, az sem kevés.

Ági mama írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz! Gratulálok!!

I írta...

Congratulations! I love your bead-art very much. Thanks.

rongyilla írta...

ha kell, állok is Veled fűzni
csak most nem fogok tudni egy darabig :-( (azért mintát majd mutathatsz, amit meg kell fejteni, vagy nem csak olyat) ;-)